Administratief medewerker ICT

Het gemeentebestuur van Asse zoekt een enthousiaste (m/v/x):

ADMINISTRATIEF MEDEWERKER VOOR DE DIENST ICT

Wat zijn jouw voornaamste taken?

Jouw takenpakket bestaat voornamelijk uit het administratief en logistiek ondersteunen van onze ICT-afdeling. Je behandelt de inkomende e-mails en zorgt voor een correcte telefonische dispatch van vragen en problemen aan jouw collega’s. Je beheert de gezamenlijke agenda en zorgt voor een correcte data-input in de IT–systemen. Je geeft ondersteuning bij het testen van de IT-systemen en documenteert de verschillende procedures nauwkeurig. Je beheert het materiaal van A tot Z: van aankoop en onderhoud tot en met de inventarisatie en het opvolgen van de leverancierscontracten.

Je werkt daarnaast ook actief mee aan een optimaal IT-beleid.

Welk profiel verwachten wij?

  • je bent in het bezit van een diploma hoger secundair onderwijs;
  • je bent administratief sterk en zeer pc-vaardig;
  • je bent sociaal, klantgericht, stressbestendig en behulpzaam;
  • je hebt voeling met en interesse in ICT-gerelateerde onderwerpen.

Wat bieden wij?

  • een voltijdse, contractuele tewerkstelling (niv. C1-3) van onbepaalde duur met glijdende werkuren, met een brutoloon voor een voltijds contract gaande van 2 005 euro (0 jaar anciënniteit) tot maximum 3 248 euro (27 jaar anciënniteit);
  • maaltijdcheques van 8 euro;
  • hospitalisatieverzekering;
  • flexibele verlofregeling: 35 dagen verlof en 11 feestdagen;
  • 2de pensioenpijler (3% op brutoloon);
  • terugbetaling woon-werkverkeer (fiets, bus, trein);
  • fietsvergoeding (0,24 euro per km);
  • jaarlijks 60 euro ecocheques en een cadeaucheque van 40 euro;
  • mogelijkheid om interessante opleidingen te volgen;
  • maximum 6 jaar relevante anciënniteit uit de privésector en onbeperkte anciënniteit uit de openbare sector kunnen meegenomen worden;
  • werken voor een lokaal bestuur staat garant voor een goede werk-privébalans.

Interesse?

Je kan deelnemen aan de selectieprocedure door uiterlijk zondag 12 december 2021 het verplichte inschrijvingsformulier in te vullen via onze gemeentelijke website.

Indien je niet via de gemeentelijke website kan solliciteren, verstuur dan een mail naar vacatures@asse.be en dan worden je nieuwe richtlijnen gegeven om je kandidaat te stellen.

Ik wil me kandidaat stellen voor de functie van administratief medewerker ICT

Het schriftelijke examengedeelte vindt plaats op dinsdag 21 december 2021. Het mondelinge examengedeelte voor de in het schriftelijk gedeelte geslaagde kandidaten, vindt plaats op dinsdag 11 januari 2021.

Indien er zich meer dan 30 kandidaten aanmelden, zal een preselectie plaatsvinden op basis van meerkeuzevragen, waarbij de 15 best gerangschikte en geslaagde kandidaten mogen doorgaan naar het reguliere examen.

Contact

Onthaal en infobalie

Adres
Gemeenteplein 1, 1730Asse
Stratenplan
Routebeschrijving
tel.
02 454 19 19
E-mail
info@asse.be
Website
www.asse.be