Aktebeheerder

Ben jij een kei in het opvolgen van dossiers? En ben je ordelijk en efficiënt ingesteld? De gemeente Asse zoekt een enthousiaste:

aktebeheerder (m/v/x)

Hoe ziet je werkdag eruit?

Je staat in voor een correcte en efficiënte dienstverlening en werkt volgens vastgelegde procedures.

Er staan voornamelijk administratieve taken op je agenda. Zo zorg je voor de diepgaande controle en correcte registratie van de buitenlandse akten van de burgerlijke stand, het opvolgen van (verhuis)dossiers, de administratieve inschrijving van de eerste inschrijvingen van vreemdelingen in België, het beantwoorden van e-mails en telefoons, het versturen van brieven, …

Om je al een idee te geven over de wetgeving die in deze functie dient te worden toegepast, verwijzen we naar deze bijlage.

Wie zoeken we?

  • Je bijt je graag vast in buitenlandse wetgeving;
  • je werkt zeer grondig en nauwkeurig;
  • je maakt graag deel uit van een team, maar je kan ook zelfstandig werken;
  • je bent voldoende assertief.

Wat verwachten we van jou?

  • Je hebt een diploma secundair onderwijs;
  • je hebt minstens één jaar ervaring in het werken met buitenlandse akten van de burgerlijke stand;
  • het hebben van een B-rijbewijs is een pluspunt

Wat bieden wij?

  • Voltijdse contractuele aanwerving voor onbepaalde duur (C1-C3) met een brutoloon van 2 349 euro (0 jaar anciënniteit) tot maximum 4 300 euro (27 jaar anciënniteit) met aanleg van een contractuele wervingsreserve van 2 jaar;
  • een onbeperkte overname van relevante ervaring uit de privésector en openbare sector;
  • maaltijdcheques van 8 euro;
  • hospitalisatieverzekering;
  • flexibele verlofregeling: 35 dagen verlof, 11 feestdagen en 3 bijkomende feestdagen;
  • 2de pensioenpijler (3% op brutoloon);
  • terugbetaling woon-werkverkeer met het openbaar vervoer via derdebetalerssysteem;
  • fietsvergoeding (0,35 euro per km);
  • mogelijkheid tot fietsleasing aan gunstige fiscale voorwaarden via eindejaarstoelage;
  • mogelijkheden om interessante opleidingen te volgen;
  • flexibele werktijden met avonddienst op dinsdag en een vrije namiddag op woensdag;
  • een aansluiting bij de sociale dienst GSD-V met tal van voordelen en de kortingskaart Pluspas;
  • jaarlijks 60 euro aan ecocheques en een cadeaucheque van 40 euro;
  • een goede werk- en privébalans.

Indiensttreding: zo snel mogelijk

Interesse?

Je kan deelnemen aan de selectieprocedure door uiterlijk 15 september 2024 je kandidatuur in te dienen via onderstaande knop.

Ik stel me kandidaat voor deze functie

Indien je niet via de gemeentelijke website kan solliciteren, verstuur je een mail naar vacatures@asse.be. Wij bezorgen je dan nieuwe richtlijnen om je kandidaat te stellen.

De selectieprocedure bestaat uit een interview op dinsdag 17 september 2024. Bij meer dan 10 kandidaten wordt een preselectie georganiseerd op 17 september in de voormiddag. De vijf beste kandidaten worden dan opgeroepen voor het interview.

Contact

Onthaal en infobalie

Adres
Gemeenteplein 1, 1730Asse
Stratenplan
Routebeschrijving
tel.
02 454 19 19
E-mail
info@asse.be
Website
www.asse.be