Coördinator duurzaam gebouwenbeheer

Het gemeentebestuur van Asse is op zoek naar een tijdelijke, gedreven coördinator duurzaam gebouwenbeheer (m/v/x) die met enthousiasme en verantwoordelijkheidszin aan de slag wil.

Als coördinator zorg je voor een toekomstgericht en duurzaam beheer van de gemeentelijke gebouwen. Je komt terecht bij het departement Grondgebiedszaken, waar je deel uitmaakt van een samenhangend en gemotiveerd team.

Wat ga je doen?

  • Je organiseert en coördineert onderhoudswerken, zowel intern als via externe aannemers.
  • Je bent het eerste aanspreekpunt voor meldingen en klachten over het gemeentelijke patrimonium.
  • Je volgt onderhoudscontracten en keuringen op, zodat onze gebouwen veilig en conform blijven.
  • Je draagt actief bij aan een kwaliteitsvolle en duurzame infrastructuur.
  • Je communiceert vlot met interne en externe partners.
  • Je ondersteunt het diensthoofd bij de uitwerking van een toekomstgericht en duurzaam patrimoniumbeleid.

Wat verwachten we van jou?

  • Je beschikt over een bachelordiploma (bij voorkeur in een (bouw)technische richting). Kandidaten met een diploma secundair onderwijs en minstens 3 jaar relevante ervaring komen ook in aanmerking. Kandidaten die niet in het bezit zijn van minimum een geldig bachelordiploma dienen deel te nemen aan een niveau- en capaciteitsproef waarop de kandidaten de vermelding gunstig moeten behalen alvorens te mogen deelnemen aan het schriftelijke gedeelte.
  • Je hebt een basiskennis van MS Office.
  • Kennis van AutoCAD, de wetgeving overheidsopdrachten en de werking van een openbaar bestuur is een pluspunt, maar geen vereiste.
  • Je werkt graag samen met collega’s en partners en draagt teamspirit hoog in het vaandel.
  • Je hebt zin voor initiatief en je bent organisatorisch een kei.

Wat bieden we jou?

  • een tijdelijke voltijdse contractuele aanwerving voor bepaalde duur (B1-B3) voor de duur van 1 jaar met een brutoloon van 3 060 euro (0 jaar anciënniteit) tot maximum 5 155 euro (23 jaar anciënniteit). Wij leggen tevens een wervingsreserve aan voor deze functie voor de duur van 2 jaar;
  • onbeperkte overname van relevante ervaring uit de privésector en openbare sector;
  • maaltijdcheques van 8 euro per gewerkte dag van 7,5 uur;
  • hospitalisatieverzekering;
  • terugbetaling woon-werkverkeer met het openbaar vervoer via derdebetalerssysteem;
  • 35 dagen verlof en 14 feestdagen;
  • flexibele werkuren;
  • 2de pensioenpijler (3% op het brutoloon);
  • fietsvergoeding (0,36 euro per km);
  • fietsleasing aan fiscaal gunstige voorwaarden via eindejaarstoelage;
  • aansluiting bij de sociale dienst GSD-V met tal van voordelen en de kortingskaart Pluspas;
  • jaarlijks 60 euro aan ecocheques en een cadeaucheque van 40 euro;
  • opleidingsmogelijkheden om je expertise verder te ontwikkelen.

Interesse?

Je kan deelnemen aan de selectieprocedure door uiterlijk 30 juli 2025 te solliciteren via onderstaande knop.

Heb je geen interesse in de tijdelijke functie, maar wil je wel opgenomen worden in de wervingsreserve (2 jaar)? Dat kan! Je neemt deel aan het examen om zo in de wervingsreserve van 2 jaar te worden opgenomen. Indien er een functie met een contract van onbepaalde duur vrijkomt, kan je op die manier in aanmerking komen.

Indien je niet via de gemeentelijke website kan solliciteren, verstuur je een mail aan vacatures@asse.be. Wij bezorgen je dan nieuwe richtlijnen om je kandidaat te stellen.

Het schriftelijke examengedeelte vindt plaats op maandag 11 augustus 2025 in de voormiddag.

Kandidaten die geslaagd zijn, worden uitgenodigd voor het mondelinge examen dat eveneens plaatsvindt op maandag 11 augustus 2025 in de namiddag.

Ik solliciteer voor deze functie

Contact

Onthaal en infobalie

Adres
Gemeenteplein 1, 1730Asse
Stratenplan
Routebeschrijving
tel.
02 454 19 19
E-mail
info@asse.be
Website
www.asse.be