Deskundige financiën

Het gemeentebestuur van Asse is op zoek naar een enthousiaste:

deskundige financiën (m/v/x)

Wat zijn jouw voornaamste taken?

  • Het opvolgen van verschillende ontvangstprocessen (facturatie, belastingen, …).
  • Op regelmatige basis inboeken van de inkomende facturen van gemeente en OCMW in de boekhoudsoftware en de nodige controles uitvoeren.
  • Het uitvoeren van boekhoudkundige taken, analyses en controles.
  • Rapportering over de boekhouding.

Welk profiel verwachten wij?

  • Je bent in het bezit van een professionele bachelor, bij voorkeur in een financiële/economische richting, of je hebt een diploma hoger secundair onderwijs of minimum 5 jaar ervaring in een financiële/boekhoudkundige/economische functie.

    In deze functie is een bachelor denkniveau gewenst. Kandidaten die niet in het bezit zijn van minimum een geldig bachelor diploma nemen deel aan een niveau- en capaciteitsproef. Deze kandidaten nodigen we uit om een abstracte en numerieke redeneerproef af te leggen op bachelorniveau. Om te slagen, moet een kandidaat de vermelding gunstig halen op de afgelegde testen.
  • Je werkt zowel zelfstandig als in teamverband .
  • Je bent nauwkeurig.
  • Je kan plannen én uitvoeren.
  • Je kan probleemoplossend denken.

Wat bieden wij?

  • Voltijdse contractuele aanwerving voor onbepaalde duur (B1-B3) met een brutoloon van 3 000 euro (0 jaar anciënniteit) tot maximum 4 049 euro (23 jaar anciënniteit) met aanleg van een contractuele wervingsreserve van 2 jaar;
  • onbeperkte overname van relevante ervaring uit de privésector en openbare sector;
  • 35 dagen verlof en 14 feestdagen;
  • maaltijdcheques van 8 euro;
  • hospitalisatieverzekering;
  • terugbetaling woon-werkverkeer met het openbaar vervoer via derdebetalerssysteem;
  • fietsvergoeding (0,35 euro per km);
  • mogelijkheid tot fietsleasing via eindejaarstoelage;
  • 2de pensioenpijler (3% op brutoloon);
  • jaarlijks 60 euro aan ecocheques en een cadeaubon van 40 euro;
  • de mogelijkheid om interessante opleidingen te volgen;
  • flexibele werktijden;
  • een aansluiting bij de sociale dienst GSD-V met tal van voordelen en de kortingskaart Pluspas: www.gsd-v.be;
  • een goede werk- en privébalans.

Indiensttreding voorzien: zo vlug mogelijk.

Interesse?

Je kan deelnemen aan de selectieprocedure door uiterlijk 17 november 2024 het verplichte inschrijvingsformulier in te vullen via onderstaande knop.

Ik stel me kandidaat voor deze functie

Indien je niet via de gemeentelijke website kan solliciteren, verstuur dan een mail naar vacatures@asse.be en dan worden je nieuwe richtlijnen gegeven om je kandidaat te stellen.

De selectieprocedure bestaat uit een thuisopdracht die je op 19 november 2024 ontvangt en uiterlijk 24 november 2024 om 23.59 uur indient.

Kandidaten die geen bachelordiploma hebben en geslaagd zijn in het schriftelijke deel, worden uitgenodigd voor het afleggen van een niveau- en capaciteitstest. Die vindt plaats in de week van 2 december 2024. Indien het resultaat hiervan gunstig is, mogen deze kandidaten naar het volgende gedeelte doorgaan.

Kandidaten met een bachelordiploma die geslaagd zijn en kandidaten die een gunstig resultaat hebben op de niveau- en capaciteitstest, worden uitgenodigd voor het mondeling examen. Dat examen vindt plaats op woensdag 18 december 2024.

Tips voor een succesvolle sollicitatie

Heb je nog twijfels bij jouw sollicitatie? Of lees je graag nog enkele handige tips om jouw kandidatuur op punt te stellen? Hier vind je nuttige tips van onze personeelsdienst.

Op deze pagina lees je dan weer hoe het volledige sollicitatieproces bij ons verloopt.

Nog niet overtuigd? In ons ABC met arbeidsvoordelen vind je alle voordelen waar de collega's bij het gemeentebestuur van Asse van genieten.

Contact

Onthaal en infobalie

Adres
Gemeenteplein 1, 1730Asse
Stratenplan
Routebeschrijving
tel.
02 454 19 19
E-mail
info@asse.be
Website
www.asse.be