Als je een publieke activiteit of een openbaar evenement wil organiseren, heb je toelating nodig van het gemeentebestuur.
Voorwaarden
Je dient je aanvraag tijdig in.
Procedure
Afhankelijk van het evenement vul je de nodige bijlagen in. Deze bezorg je vervolgens aan de dienst Evenementen.
1. Via e-mail
Stuur je aanvraag en de nodige formulieren via e-mail naar evenementen@asse.be.
2. Via post
Stuur je aanvraag en de nodige formulieren naar 'dienst Evenementen, Gemeenteplein 1, 1730 Asse'.
Afhandeling
De dienst Evenementen legt je aanvraag voor aan het college van burgemeester en schepenen en brengt je op de hoogte van hun beslissing.
Bijlagen
- Document 1 - Aanvraag organisatie evenement [36,5Kb] (docx)
- Bijlage bij document 1 'Aanvraag van een evenement' [23Kb] (docx)
- Document 2 - Aanvraag wandeling, fietstocht, MTB, jogging, motortocht, autorally en doortocht [26,2Kb] (docx)
- Document 4 - Aanvraag organiseren wielerwedstrijd [78,1Kb] (pdf)
- Document 5 - Aanvraag standplaats circus [20,4Kb] (docx)
- Document 6 - Aanvraag van een chalet [16,2Kb] (docx)
- Aanvraag mobiel podium [27,7Kb] (docx)
- Gebruiks- en tarievenreglement mobiel podium en PA-tent - goedgekeurd juni 2016 [72,6Kb] (pdf)
- Externe event security -indoor en outdoor [168,1Kb] (pdf)
- Charter voor de organisatie van fuiven en festivals (1) [139,2Kb] (pdf)
- Richtlijnen bij het opstellen van een feesttent met een bezetting vanaf 100 personen [33,9Kb] (pdf)
- Document 3 - Aanvraag gemeentelijk materiaal [23,2Kb] (docx)
- Beschikbaarheid mobiel podium 2019 [28Kb] (pdf)