Medewerker Burgerzaken (wervingsreserve)

Heb jij zin in een gevarieerde job met veel klantencontacten? Het gemeentebestuur van Asse is op zoek naar een enthousiaste (m/v/x):

medewerker dienst Burgerzaken voor wervingsreserve

Hoe ziet je werkdag eruit?

Je staat in voor een correcte, warme en efficiënte dienstverlening waarbij menselijk contact en werken volgens vastgelegde procedures hand in hand gaan.

Je helpt klanten aan het loket bijvoorbeeld met het aanvragen en afleveren van identiteitsdocumenten en verblijfskaarten, het opmaken van de nodige documenten en attesten, het aanvragen van een reispas, …

Volgende administratieve taken staan op je agenda: de registratie van de verhuis van burgers, de aangevraagde identiteitskaarten en verblijfskaarten voorbereiden voor afgifte aan de klant, het opvolgen van dossiers, het beantwoorden van e-mails en telefoons, het versturen van uitnodigingen, …

Wie zoeken we?

  • Je werkt graag met en voor mensen en haalt er energie uit om iets extra te kunnen doen voor onze klanten.
  • Je werkt grondig en nauwkeurig.
  • Je communiceert vlot (mondeling en schriftelijk).
  • Je maakt graag deel uit van een team maar je kan ook zelfstandig werken.
  • Je houdt van variatie en staat open voor nieuwe taken.
  • Je bent voldoende assertief.

Wat verwachten we van jou?

  • Je hebt een diploma secundair onderwijs.
  • Ervaring met administratieve taken is geen must maar mooi meegenomen.
  • Een B-rijbewijs is een pluspunt.

Wat bieden wij?

  • Een brutoloon voor een voltijds contract gaande van 2 303 euro (0 jaar anciënniteit tot maximum 3 731 euro (27 jaar anciënniteit);
  • aanleg van een contractuele voltijdse en deeltijdse wervingsreserve voor 2 jaar;
  • maaltijdcheques van 8 euro;
  • hospitalisatieverzekering;
  • flexibele verlofregeling: 35 dagen verlof, 11 feestdagen en 3 bijkomende feestdagen;
  • tweede pensioenpijler (3% op brutoloon);
  • terugbetaling woon-werkverkeer (fiets, bus, trein);
  • fietsvergoeding (0,27 euro per km);
  • fietsleasing via eindejaarstoelage;
  • mogelijkheden om interessante opleidingen te volgen;
  • 6 jaar relevante anciënniteit uit de privésector en onbeperkte overname van anciënniteit uit de openbare sector;
  • flexibele werktijden met avonddienst op dinsdag en een vrije namiddag op woensdag;
  • jaarlijks 60 euro aan ecocheques en een cadeaucheque van 40 euro;
  • werken voor een lokaal bestuur staat garant voor een goede werk- en privébalans.

Interesse?

Je kan deelnemen aan de selectieprocedure door ten laatste 3 december 2023 het verplichte inschrijvingsformulier in te vullen via onderstaande knop.

Ik stel me kandidaat voor deze functie

Indien je niet via de gemeentelijke website kan solliciteren, verstuur dan een mail naar vacatures@asse.be en dan worden je nieuwe richtlijnen gegeven om je kandidaat te stellen.

Het examen bestaat uit een schriftelijk en een mondeling gedeelte. Indien er meer dan 30 kandidaten zijn, wordt er eerst een schriftelijke preselectie voorzien waarbij enkel de 20 geslaagde kandidaten met de hoogste score doorstromen naar het schriftelijk examen.

De eventuele schriftelijke preselectie gaat door op dinsdag 12 december 2023 om 09.00u.

Het schriftelijk examengedeelte gaat door op dinsdag 12 december 2023 van 14.00u tot 17.00u.

Kandidaten die geslaagd zijn, worden uitgenodigd voor het mondeling examen. Dat vindt plaats op dinsdag 19 december 2023.

Contact

Onthaal en infobalie

Adres
Gemeenteplein 1, 1730Asse
Stratenplan
Routebeschrijving
tel.
02 454 19 19
E-mail
info@asse.be
Website
www.asse.be