Medewerker Klantencontactcenter

Gemeentebestuur Asse is op zoek naar

enthousiaste medewerkers voor het Klantencontactcenter (m/v/x)

(niv. C1-C3 – 2 voltijdse en 1 halftijdse functie(s) – contractueel – aanleg van een wervingsreserve voor twee jaar)

Wil je de inwoners graag helpen? Ben je klantgericht, sociaal en stressbestendig? Kan je veel informatie verwerken? Ben je administratief sterk en een teamplayer? Dan is deze functie iets voor jou.

Als medewerker van het Klantencontactcenter ben je het eerste aanspreekpunt voor onze inwoners en ken je de dienstverlening van de organisatie. Je helpt inwoners aan de balie, maakt attesten op en beantwoordt vragen telefonisch en per email.

Welk profiel verwachten wij?

  • Je bent in het bezit van een diploma hoger secundair onderwijs of gelijkgesteld.
  • Je hebt minimum 1 jaar werkervaring in een administratieve functie met telefonisch en/of fysiek contact met klanten.
  • Je bent sociaal, klantgericht, stressbestendig, geduldig, efficiënt, behulpzaam en flexibel.
  • Je bent leergierig, positief ingesteld en werkt vlot met de computer.

Wat bieden wij?

  • Twee voltijdse functies voor onbepaalde duur. Je werkt van maandag tot en met vrijdag. Op dinsdagavond werk je tot 19.00 uur. Je hebt wekelijks een halve dag vrij via een beurtrolsysteem;
  • Eén halftijdse functie voor onbepaalde duur. Je werkt maandag, donderdagvoormiddag en vrijdag;
  • Een aantrekkelijk loon volgens niveau C1-C3 met een brutoloon voor een voltijds contract gaande van 2005 euro (0 jaar anciënniteit) tot maximum 3248 euro (27 jaar anciënniteit);
  • Maaltijdcheques van 8 euro per dag;
  • Hospitalisatieverzekering;
  • Terugbetaling woon-werkverkeer (fiets, bus, trein);
  • Fietsvergoeding (0,24 euro per km);
  • 35 verlofdagen bij een voltijdse functie (17,5 bij een halftijdse);
  • 2de pensioenpijler (3% op brutoloon);
  • Jaarlijks 60 euro ecocheques en een cadeaucheque van 40 euro;
  • Max. 6 jaar relevante anciënniteit uit de privésector en onbeperkte anciënniteit uit de openbare sector kunnen meegenomen worden.

Je werkt in het administratief centrum van de gemeente Asse en in het Sociaal Huis.

Interesse?

Je kan deelnemen aan de selectieprocedure door uiterlijk 15 december 2021 het verplichte inschrijvingsformulier in te vullen.

Indien je niet via de gemeentelijke website kan solliciteren, verstuur dan een mail naar vacatures@asse.be. Wij bezorgen je dan nieuwe richtlijnen om je kandidaat te stellen.

Ik stel me kandidaat voor de functie van medewerker Klantencontactcenter

Het examen bestaat uit een schriftelijk en een mondeling gedeelte. Indien er meer dan 35 kandidaten zijn, wordt er eerst een schriftelijke preselectie voorzien waarbij enkel de 25 geslaagde kandidaten met de hoogste score doorstromen naar het schriftelijke examen.

  • preselectie (indien nodig) op maandag 10 januari;
  • schriftelijk examen op vrijdag 14 januari;
  • mondeling examen op maandag 31 januari (naargelang het aantal geslaagde kandidaten zal er ook mondeling examen zijn op donderdag 27 januari).

Contact

Onthaal en infobalie

Adres
Gemeenteplein 1, 1730Asse
Stratenplan
Routebeschrijving
tel.
02 454 19 19
E-mail
info@asse.be
Website
www.asse.be