Heb jij zin in een gevarieerde, burgergerichte functie waarbij menselijk contact en administratieve taken hand in hand gaan?
Het gemeentebestuur is op zoek naar twee enthousiaste
tijdelijke medewerkers voor de dienst Burgerzaken (m/v/x)
Hoe ziet je werkdag eruit?
Je staat in voor een correcte, warme en efficiënte dienstverlening waarbij menselijk contact en werken volgens vastgelegde procedures hand in hand gaan.
Je helpt klanten aan het loket, bijv. met hun verhuis, het aanvragen en afleveren van identiteitsdocumenten en verblijfskaarten, de opmaak van documenten en attesten, de aanvraag van een reispas, …
Volgende administratieve taken staan op je agenda: de registratie van de verhuis van burgers, de aangevraagde identiteitskaarten en verblijfskaarten voorbereiden voor afgifte aan de klant, dossieropvolging, het beantwoorden van e-mails en telefoons, het versturen van uitnodigingen, …
Wat zijn jouw voornaamste taken?
- Je werkt graag met en voor mensen en haalt er energie uit om iets extra te kunnen doen voor de burger.
- Je werkt grondig en nauwkeurig.
- Je communiceert vlot (mondeling en schriftelijk).
- Je maakt graag deel uit van een team, maar je kan ook zelfstandig werken.
- Je houdt van variatie en staat open voor nieuwe taken.
- Je bent voldoende assertief.
Welk profiel verwachten wij?
- Je hebt een diploma secundair onderwijs.
- Ervaring met administratieve taken is geen must, maar mooi meegenomen.
Wat bieden wij?
- 2 voltijdse contractuele aanwervingen voor 1 jaar (C1-C3) met een brutoloon voor een voltijdse functie gaande van 2 258 euro (0 jaar anciënniteit) tot maximum3 658 euro (27 jaar anciënniteit).
- Maaltijdcheques van 8 euro.
- Flexibele verlofregeling: 35 dagen verlof, 11 feestdagen en 3 bijkomende feestdagen.
- 2de pensioenpijler (3% op brutoloon).
- Volledige terugbetaling woon-werkverkeer via openbaar vervoer.
- Fietsvergoeding (0,25 euro per km).
- Mogelijkheid om interessante opleidingen te volgen.
- 6 jaar relevante anciënniteit uit de privésector en onbeperkte anciënniteit uit de openbare sector kunnen meegenomen worden.
- Jaarlijks 60 euro aan ecocheques en een cadeaucheque van 40 euro.
- Glijdende werkuren met avonddienst op dinsdag en een vrije namiddag op woensdag.
- Werken voor een lokaal bestuur staat garant voor een goede werk- en privébalans.
Indiensttreding: zo snel mogelijk.
Interesse?
Je kan deelnemen aan de selectieprocedure door uiterlijk 23 maart het verplichte inschrijvingsformulier in te vullen.
Indien je niet via de gemeentelijke website kan solliciteren verstuur dan een mail naar vacatures@asse.be. Je ontvangt dan nieuwe richtlijnen om je kandidaat te stellen.
De selectieprocedure bestaat uit een korte schriftelijke proef (max. 30 min.) en een interview en vindt plaats op 28 maart. Hiervoor ontvang je nog een uitnodiging.
Ik stel me kandidaat voor de functie van medewerker bij de dienst Burgerzaken