Vraag je evenement of activiteit aan via het gemeentelijk aanvraagformulier.
Stuur je aanvraag minstens 60 dagen vóór aanvang van je evenement/activiteit naar evenementen@asse.be of indien dit niet mogelijk is, contacteer de dienst Evenementen op het nummer 02 456 01 67.
Bijlagen
- Document 1 - Aanvraag organiseren evenement [36,5Kb] (docx)
- Bijlage bij document 1 'Aanvraag van een evenement' [23Kb] (docx)
- Document 2 - Aanvraag wandeling, fietstocht, MTB, jogging, motortocht, autorally en doortocht [26,2Kb] (docx)
- Document 3 - Aanvraag gemeentelijk materiaal [23,2Kb] (docx)
- Document 4 - Aanvraag organiseren wielerwedstrijd [78,1Kb] (pdf)
- Document 5 - Aanvraag standplaats circus [20,4Kb] (docx)
- Document 6 - Aanvraag van een chalet [16,2Kb] (docx)
- Document 7 - Aanvraag organiseren afhaal-bedeling tijdens corona [32,3Kb] (docx)
- Externe event security - indoor en outdoor [168,1Kb] (pdf)
- Gebruiks- en tarievenreglement mobiel podium en PA-tent [72,6Kb] (pdf)
- Richtlijnen bij het opstellen van een feesttent met een bezetting vanaf 100 personen [33,9Kb] (pdf)
- Aanvraag mobiel podium [27,7Kb] (docx)
- Charter voor de organisatie van fuiven en festivals [139,2Kb] (pdf)